24 фебруар 2012

Bleckurn ostao bez najboljeg igraca!

Stameni defanzivac, rođen u Francuskoj, ali poreklom iz Konga, nosio je dres Blekburna od 2006. godine i na 161. utakmici postigao 16 golova. Navijačima je u sećanju najsvežija njegova dobra partija u pobedi Blekburna na "Old trafordu" 31. decembra.

Sjajne igre 193 santimetra visokog štopera privukle su pažnju brojnih klubova, ali Blekburn nije želeo da ga proda. Samba se naljutio i izrazio želju da po svaku cenu napusti klub. Ona mu je i uslišena poslednjeg dana prelaznog roka u Rusiji.


Engleski novinari saznali su u petak da su uprave Blekburna i Anžija dogovorile njegovu selidbu za iznos od 14 miliona evra. Posao će biti ozvaničen u petak uveče, kad se završava prelazni rok u Rusiji.


Samba je poslednji meč za klub odigrao 2. januara, protiv Stouka na "Ivud parku". Prema slovu ugovora, dres Anžija nosiće naredne tri godine, pod vođstvom Gusa Hidinka,


"Tokom pet godina boravka u Blekburnu uvek sam davao sve od sebe. Imao sam nekoliko ponuda da odem, ali sam svaki put ostajao. Sada sam odlučio da je pravi čas da napustim klub u potrazi za novim izazovom. Hvala navijačima na podršci i nadam se da osećaju da sam im služio verno, kao i klubu"
, rekao je Samba tokom januara.

Ekipa Anžija nalazi se na zimskim pripremama u Turskoj, a nastavak ruskog prvenstva zakazan je za 5. mart. Tim Sulejmana Kedirova trenutno je deveti na tabeli.

Нема коментара: