20 фебруар 2012

Messi se nada ostanku Guardiole

 

Ofanzivac Barcelone, Lionel Messi, istakao je kako želi ostanak Pepa Guardiole na klupi katalonskog giganta.
Argentinac je sinoć pružio odličnu partiju u visokoj pobjedi Barce nad Valencijom. Naime, Messi je postigao četiri gola, došavši tako do svog 27. gola u sezoni.

Guardioli na kraju tekuće sezone ističe ugovor sa trenutno drugoplasirano ekipom Primere, a kako je i sam izjavio, još uvijek nije siguran da će produžiti vjernost klubu. No, prema Messijevim riječima, svi u timu žele ostanak španskog stručnjaka.

"Guardiola zna moje mišljenje, kao i mišljenje mojih saigrača. U svakom slučaju, sam će morati donijeti odluku, ali mi želimo da ostane", kratko je prokomentarisao Messi.

Blaugrana je sinoćnjom pobjedom prišla madridskom Realu na deset bodova, ali 24-godišnji čarobnjak iz Rosarija ne razmišlja mnogo o bodovnom zaostatku.

"Uvijek nas u ovom periodu godine zapadne loša forma, ali ipak svi smo puni samopouzdanja. Mi vjerujemo u svoje sposobnosti i u trenera Guardiolu", zaključio je Messi.

Нема коментара: