21 фебруар 2012

Caroll obećava svoje bolje partije

Napadač Liverpoola Andy Carroll vjeruje kako on počinje pokazivati svoju pravu vrijednost, nakon što je odigrao značajnu ulogu u svojoj posljednjoj utakmici protiv Brightona, u kojoj su Redsi ubilježili visoku pobjedu.

Engleski reprezentativac od dolaska u Liverpool nije uspio pronaći onakvu formu kakva ga je učinila najskuplje plaćenim britanskim igračem svih vremena u siječnju prošle godine, ali sada je uvjeren kako ide u tom smjeru.

"Osjećam da mi ide dobro. Počeo sam postizati golove i pružam dobre igre u utakmicama. Mislim da to ide jedno uz drugo." rekao je Carroll za Sky Sports.

Na pitanje je li trenutno u najboljoj formi od dolaska na Anfield, odgovorio je: "Bez sumnje i mislim da se to vidi na mojim igrama. Više se krećem po terenu i više sam uključen u igru. Sretan sam, imam više samopouzdanja i stvari idu u pravom smjeru."

"Cijela ekipad je igrala dobro protiv Brightona i bio sam sretan što sam postigao gol, ali i zbog Luisa, koji je također zabio nakon što je promašiopenal." dodao je Carroll.

Нема коментара: