22 фебруар 2012

Cole poručio treneru:Odlazi, tvoja taktika nas uništava

Posle poraza od Napolija (3:1) u prvom meču osmine finala Lige šampiona, situacija u svlačionici Čelsija je haotična, treneru Andreu Viljaš-Boašu je klupa opasno uzdrmana, a navodno ga je defanzivac Ešli Kol je optužio trenera Andrea Viljaš-Boaša da se sa njegovom taktikom udaljavaju od trofeja.


Portugalac je priznao nakon meča da su Colel i Frenk Lampard bili razočarani što su ostali na klupi, a ljevi bek “plavaca“ je otišao i korak daljem, pa ga je tokom vikenda oštro iskritikovao, i to u lice.

 
“Došao sam ovde da pobeđujem i osvajam trofeje, ali to nikada neću uspeti sa tvojom taktikom“, navodi izvor lista “San“.
 
Viljaš-Boaš je istakao i da je engleski dvojac doveo u pitanje njegov izbor prvih 11 u duelu sa Napolitancima, a prema pisanjima britanskih medija, njih dvojica su bili kažnjeni upravo jer su kritikovali igre kluba u prethodnom periodu.
 
“Razgovarao sam sa Ešlijem i Frenkom. Oni smatraju da se mogli da pomognu ekipu iskustvom i kvalitetom koje poseduju, i to je sasvim razumljivo. Naravno, bili su razočarani zbog moje odluke, ali oni moraju da je poštuju i da nastave dalje“, rekao je Viljaš-Boaš.
 
On je objasnio da je Lampard bio žrtva taktike, pa su tako prednost dobili Ramires i Meireleš, dok Kol nije bio dovoljno spreman posle povrede, ali je već u 12. minutu zamenio povređenog Bosingvu.
 
“Lamparda sam izostavio zbog napadača koje Napoli ima, pa sam hteo da igramo sa dva zadnja vezna. Oni koji su bili na terenu rade izuzetno i zato sam ih izabrao“, naglasio je Portugalac, koji brani svoje poteze ali je pitanje šta će reći ako Čelsi bude eliminisan na prvom stepeniku nokaut faze elitnog takmičenja.
 

Нема коментара: